Tuesday, December 15, 2009

keyakinan

saya mempunyai hobi yang pelik .saya suka pada kanak -kanak dan kadang-kala saya akan berkelakuan seperti umur sebaya dengan kanak-kanak. tapi sebenarnya saya seorang yang garang. yang menjadi topic hari ini adalah saya suka melihat telatah kanak-kanak. saya merasakan sukup terhibur dengan keletah mereka. percaya atau tidak dari hobi yang pelik ini saya bagaikan belajar sesuatu .... tapi ia satu anugerah saya dapat merasakan kebahgian dan keyakinan yang penuh ... bila bersama dengan mereka ini dan saya tak pernah merasakan diri ini terkonkong sebab saya lepaskan perangai keanakan saya ketika bersama kanak -kanak. cuba le jangan malu menjadi kanak -kanak .kita layan kanak-kanak hati kita terhibur. ada orang rasa diri dah tua tak boleh buat itu dan ini.tapi pada saya kenapa tak boleh saya bebas lakukan apa saja dengan kanak-kanak. enjoy. tapi sikap saya yang begitu tapi saya masih mengajar kanak-kanak tersebut erti famili kasih sayamg dan macam-macam .cukup terhibur.

1 comment:

  1. ye ke cekpah?patut la aku tgk ko ni xmecet lgsg.cam bebudak jer.kekadang aku xdpt bezakan antara ko ngn anak2 ko

    ReplyDelete



Sumbangan dari kawan cekpah...